Продавець ООО АГРО-ДНЕПР розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
495 відгуків
Детальбудівська 57, Дніпро, Україна
+380 (68) 748-73-01
+380 (95) 420-16-52
ООО "АГРО-ДНЕПР", запчасти для тракторов собственного производства

Купити запчастини до маточин і колесам МТЗ

Передній міст (вісь) трактора МТЗ-80, МТЗ-82 складається з литої сталевої балки, телескопічно з'єднаної з висувними трубами, поворотних цапф напрямних коліс і рульової трапеції.

Балка моста трактора МТЗ-80, МТЗ-82 з'єднана з остовом трактора шарнірно, вона входить в проріз між вушками бруса напіврами і з'єднана з ним за допомогою осі гойдання.

Шарнірне з'єднання дозволяє балці моста гойдатися відносно остова у вертикальній площині (кут хитання 10°), що дає можливість пристосовуватися передніх коліс трактора до нерівностей шляху і пом'якшувати їх вплив на остов. Від провертання і осьових переміщень осі гойдання стопоряться штифтом.

Висувні кулаки представляють собою порожнисті труби з привареними кронштейнами. Труби вставлені в розточки балки моста і затягнуті (кожна труба) двома болтами клеммового затиску.

Кожна труба має по шість наскрізних отворів на відстані 50 мм один від одного, куди входять штифт, що фіксує розмір колії передніх коліс.

Розмір колії передніх коліс трактора МТЗ-80, МТЗ-82 регулюють зміною взаємного розташування отворів висувний труби і балки моста шляхом переміщення труби відносно балки.

Поворотна цапфа складається з вала (шкворня) та піввісь колеса. Вал запресований в гарячу в отвір півосі і приварений до неї знизу.

Повертається вал на двох втулках ― верхній і нижній, размешенных в кронштейні висувного кулака. Верхня втулка запресована в кронштейн, а нижня встановлена в його отвір по щільній посадці і кріпиться до кронштейна двома болтами.

Рульова трапеція трактора МТЗ-80, МТЗ-82 забезпечує поворот лівого і правого керованих коліс на різні кути, при яких передні і задні колеса повертаються щодо загального центру повороту, розташований на продовженні осі задніх коліс. Завдяки цьому кочення коліс відбувається по концентричних окружностях без бічного ковзання.

Рульову трапецію трактора МТЗ-80, МТЗ-82 утворюють дві поперечні кермові тяги, сполучені між собою сошкою, два поворотних важеля і балка переднього моста.

При русі трактора по прямой сошка розташована в середньому положенні (уздовж поздовжньої осі трактора). Крайні положення сошки при поворотах обмежені ходом поршня гідропідсилювача рульового управління. Граничний кут повороту внутрішнього колеса складає 40°, при цьому зовнішнє колесо повертається на 30°.

Кожна рульова тяга трактора МТЗ-80, МТЗ-82 складається з сполучної труби і двох наконечників, один з яких з лівою різьбою, інший -з правого.

Наконечники рульових тяг трактора МТЗ-80, МТЗ-82 вкручені в різьбові отвори труби і закріплені контргайками. Всередині наконечника розміщений сферичний шарнір, що складається з кульового пальця і двох вкладишів (гумового і капронового).

На заводі шарнір заповнюють спеціальною довготривалої мастилом, що не потребує поповнення в експлуатації.

Від попадання вологи, пилу і бруду шарнір захищений гумовим чохлом і гумової регулювальної пробкою, поджимающей вкладиші шарніра. Конусні кінці кульових пальців з різьбленням вставляють в отвори поворотних важелів і сошки, затягуються прорізними гайками і шплинтуются.

Маточини трактора МТЗ в Україні.

Ходова частина – один з найбільш складних агрегатів колісної техніки. Передача і трансформація механічної енергії – багатоступінчастий процес. Він починається в двигуні. Далі через коробку передач, зчеплення, роздавальну коробку, і передачі крутний момент передається безпосередньо на колеса. 
На цьому шляху зусилля багато разів перетворюється, щоб забезпечити оптимальну швидкість і стабільність.
В кінцевому підсумку крутний момент передається до маточини колеса. Чому маточина трактора МТЗ так важлива для стабільної та безпечної роботи трактора.
Насамперед, розберемося з термінами. Маточини трактора МТЗ 80 це центральні деталі коліс зі спеціальними отворами для посадки на вал.
Ця деталь ходової відносно проста, але також містить декілька болтів, гайок і підшипників. 
Досвідчені і сумлінні водії трактора як мінімум раз на місяць перевіряють колеса і їхні маточини. Сторонні звуки при обертанні, люфти (навіть найменші) можуть бути дуже тривожними симптомами.
Маточина виконує відразу декілька функцій (в залежності від моделі техніки і особливостей конструкції):
- дає можливість закріпити гальмівну систему;
- утримує колісні диски;
- робить можливим обертання колеса. 
Все це досить зрозуміло пояснює, чому важливо, щоб маточина трактора МТЗ 80 була в хорошому стані.

«Агро-Днепр» - продажа запчастей по всей Украине.

Интернет-магазин является по сути отделом продаж торгово-производственной компании «Агро-Днепр». Здесь вы найдете широкий выбор качественных деталей для тракторов МТЗ. 
Что бы ни требовалось для ремонта, мы найдем это и предоставим вам.
Огромный выбор товаров приятно удивит вас. Что касается качества, оно тоже на высоком уровне. Мы производим детали, которые предлагаем посетителям. А значит в интересах нашей компании работать ответственно, чтобы заслужить хорошую репутацию.
Не менее важно обеспечивать клиенту качественный сервис и максимальную свободу выбора. 
Мы даем возможность каждому покупателю решить с каким оператором доставки сотрудничать. Также у вас будет возможность выбрать способ оплаты. Это может быть:
- оплата наличными;
- безналичный расчёт;
- отправка с наложенным платежом.
Если вы хотите уточнить нюансы покупки, позвоните по контактному телефону на сайте. 
Компания «Агро-Днепр» гарантирует стабильную работу вашей техники с нашими запчастями.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner